آقا احسان آقا احسان ، تا این لحظه: 17 سال و 21 روز سن داره

آقا احسان گل پسر

تشکّر کودکانه

1393/4/11 15:56
نویسنده : باباو مامان
916 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  نماز روزه هایتان مقبول در گاه خداوند رحمان و رحیم باشد             انشاالله

بچّه ها هر از چند گاهی با روش و عناوین مختلف می خواهند از بابا و مامان ها و یا دیگران تشکّر کنند .

آقا احسان ما هم هر از چند گاهی با نوشتن یک تکه کاغذ و یا حتی نقّاشی می خواهد از زحمات اطرافیان خود تشکّر و قدر دانی نماید . چند نمونه از آنها را در زیر مشاهده می فرمائید .

 (بابا جان چون زحمت های زیادی کشیدی متشکّرم  )

( بابا جان دوست دارم        از احسان  )

( بابا جان دوست دارم چون زحمت های زیادی کشیدی دوست دارم  )

(مامان جان دوست دارم )

(مامان جان چون زحمت های زیادی کشیدی دوست دارم )

( آبجی دوست دارم )

( پریسا جان دوست دارم )    با چوب بستنی و کاغذ مانند یک پلاکارت یا پرچم درست کرده است

 شهریار شیرین سخن می فرمایند

من قایدوب بیرده اوشاق اولیدیم             بیر گل آچوپ اوندان سورا سولئدیم

  آی ازیمی او ازدیرن گونلریم                    آغاج مینوب آت گزدیرن گونلریم

روحت شاد چقدر ساده و درست حرف دل تمامی مردم را با تمامی شیرینی و تلخی هایش گفتی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)